søndag den 16. marts 2008

I´m in love!

Det er i hvert fald tæt på.
Jeg er på det nærmeste fortryllet af dette, ind til videre, smukke mønster! Jeg er gået igang med Laminaria fra Knitty´s forårs kollektion... Jeg forelskede mig i det med det samme, og ville egentlig gerne have strikket det i den smukke grønne farve, men da jeg har lovet mig selv ikke at købe mere garn, og forsøger at have en smule rygrad (det er sq svært!), så måtte jeg i gemmerne. Og for ikke så mange dage siden fik jeg jo dette lækre garn ind af døren.
Det er ikke vasket, så det føles noget fedtet og hårdt, men jeg har store forventninger til det, når arbejdet er færdigt og skyllet op, så håber jeg bare ikke jeg bliver skuffet!

Et forsøg på at tage et nærbillede af de smukke stjerner, er ikke blevet så godt - det giver slet ikke mønstret retfærdighed - jamen jeg kan kun sige igen; jeg er vild med det!
Men jeg er nu lidt spændt på om jeg kan finde ud af de øvrige charts - de ser svære ud... Men sådan er det jo tit når man går igang med noget nyt - når først man er igang, så kører det bare derud af... Jeg var egentlig startet med at strikke det i det korngule uldflamé garn som jeg købte sammen med ovenstående, men da jeg var næsten færdig med stjernerne, besluttede jeg mig for at jeg ikke var tilfreds med resultatet - der var for stor forskel på tykkelsen i garnet, så man kunne næsten ikke fornemme stjernerne. Jeg er glad for jeg skiftede garn!

Så er spørgsmålet bare hvad jeg så skal bruge det lækre garn til - hvad egner sig til garn med forskellig tykkelse? Jeg har 200 gram - ca. 540 meter...

Endnu engang kan jeg ikke sove, så hvorfor ikke blogge? Klokken er næsten 5, jeg er træt, men hver gang jeg går ind og lægger mig, så er jeg lys vågen, og der kører alt for mange tanker rundt i mit hoved... Suk!
Lige om lidt kører jeg med min mor til Hadsund, jeg skal ud og kigge på hvalp. Jeg glæder mig! Jeg håber at det er hvad jeg gerne vil have, men ved også at jeg ikke skal håbe for meget, jeg bliver så grueligt skuffet... Men måske... Hvem ved om jeg er hundeejer om 1½ uge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar