søndag den 23. marts 2008

Stilhed

Her er stille... Der er ingen børn der leger på vejen, fuglene pipper ikke. Det eneste der forstyrrer stilheden er fjernsynet der kører, og strikke pindene der knitrer til stroferne fra "Venner" - "I´ll be there for you..."

Det er begyndt at sne - meget endda... Det er hyggeligt! Om lidt vil jeg ud og gå i sneen - jeg skal op og spise lammekølle hos mine forældre. Det var meningen den skulle laves i weberen, men det har min far vist opgivet... Jeg glæder mig, jeg elsker lammekølle!

Der er ingen billeder at vise i dag, hverken af snevejr eller strik. Der er ikke mere strøm på det lånte kamera - måske jeg skal forsøge at smugle opladeren med hjem fra mine forældre, uden at min mor opdager at det faktisk er mig der gemmer på kameraet...

God påske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar