fredag den 7. marts 2008

Oops I did it again...

Og hele tre gange endda... Ja, jeg har syndet - jeg har købt garn igen...

For to ugersiden fik jeg endelig mit strømpegarn fra Bendix som jeg havde bestilt. Der var -50% på opal strømpe garn, og eftersom jeg har tænkt mig at forsøge på strømpestrikning, kunne jeg da slet ikke stå for det... Det blev til 3 nøgler opal i to forskellige multifarvede varianter.
I sidste uge opdagede jeg så at Impaz havde tilbud på bomuldsgarn - garn der lige passer til den opskrift jeg har på jordbærhuer (8/8 bomuld), og det fører min lokale garnpuscher ikke, så det kunne jeg da slet ikke stå for! 6 nøgler i 4 forskellige farver + tre forskellige multifarvede (den ene grøn meleret og de to andre gul/orange melerede).
Sidst - (bestilt tirsdag aften og ankommet torsdag formiddag) fandt jeg det skønneste garn hos Garn.dk - 1 bundt silkwool i råhvid med 25% rabat, 2 bundter 100% uld i brune nuancer, 2 bundter uldflamé garn i en lidt fimset pink, og to bundter i den skønneste korn gule farve.. Det er så blødt og lækkert at jeg næsten ikke kan vente med at komme igang med at strikke i det, men har besluttet mig for at vente til jeg har fået bogen Wrapstyle ind ad døren - jeg håber den kommer i næste uge!

Som skrevet i en tidligere blog har jeg strikket djævlehuer i den sidste tid, her er beviset. Jeg havde dem med til revy i går så min frisør kunne se dem, hun valgte den stribede, den passede perfekt (hun havde prinsesserne med, det var da lige til at få skruk af), så hun bestilte endnu en stribet samt to pink i samme model, så jeg er igang igen... Skønt når der er nogen der værdsætter det arbejde man laver!


En af sminkørerne fra revyen bestilte en filtet hue med totter - den vil jeg nu nærmere kalde for en djævlehue - men sej det er den da! Jeg er spændt på hvad hun siger til den, hun var syg i går, men håber hun kommer idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar