lørdag den 8. marts 2008

Ravelry

Nu har jeg også meldt mig til Ravelry - mon ikke jeg bliver inviteret i løbet af næste uge?

You signed up on March 4, 2008
You are #120876 on the list.
4785 people are ahead of you in line.
1864 people are behind you in line.
94% of the list has been invited so far


Jeg sidder her i en sen nattetime - forestillingen i aften gik rigtigt godt. Det var et super godt publikum og alle var på stikkerne både foran og bag scenen...
Mette syntes vi skulle feste i aften efter revyen, og jeg var nem at lokke, selvom der også er fest i morgen... Men hva, jeg kan sove længe og fra på søndag er der ikke længere revy... Så nu sidder jeg lige her for at få det værste sprit ud af kroppen så jeg kan sove - der skal ikke ret meget til, kun et par enkelte genstande, før jeg føler at sengen snurrer. Men det er snart, heldigvis! Jeg er træt!

Jeg er kommet mig over det værste chok efter Emmas død i går, men det er stadig hårdt! Meget endda! Selvom det var mine forældres hund efter jeg flyttede hjemmefra for efterhånden mange år siden, så var hun tit her hos mig. Og så sent som da jeg kom hjem for ikke så længe siden, og gik ud i køkkenet blev jeg enormt ked af det - jeg fik øje på hendes skåle i hjørnet. Bare tanken om at de nu skal gemmes væk giver en stor klump i halsen!

Det er sent, det er sengetid, og jeg tror jeg kan falde i søvn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar