mandag den 10. marts 2008

Så´n nogen som os...

...Har jo brug for en kæreste...
Mit gardin i soveværelset bliver ved med at falde ned, og i stuen har der i flere måneder hængt et vat tæppe istedet for gardinet - jeg har knækket beslagene som det skal hænge i... Hvor har jeg dog brug for en mand der kan ordne alle de praktiske ting for mig!

Jeg er træt af djævlehuer! Min frisør bestilte jo 4 i sidste uge. Jeg har de tre færdige og skal i gang med den 4. om lidt - nu gider jeg heller ikke flere af dem foreløbig!

Claras sweater blev færdig i går. her er beviset. Den er super lækker og helt enormt blød! Jeg har gået og gramset på den hele aftenen...

Fakta om sweateren:

Garn: Yndlingsgarnet fra Sandness - Lanett i pink (100% ren merino uld), strikket dobbelt.

Forbrug: 325 gram

Størrelse: 6/7 år

Opskrift: Oppe fra og ned raglan. Fra bogen "Strik med stil" af Britta Wilfert

Pinde: Strømpepinde og rundpind nr. 4½

Hot or not: Helt klart hot!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar