fredag den 11. juli 2014

Link your stuff! Ny blogleg...

Elena  har sat endnu en blog leg i gang, og jeg er med igen... Denne gang handler det om at vise noget af det frem der er blevet lavet igennem tiden... 

Jeg har fundet et meget lille udpluk frem. Det har godt nok været svært at begrænse mig, så det er blevet til i alt 32 links. Hvis du klikker på billedet, kan du se det i stort format, og klikker du på teksten under billedet, så kommer du til det oprindelige indlæg jeg har skrevet...

Jeg kan se at jeg nogen år, har skrevet et indlæg om, hvor meget garn jeg har brugt. Rekorden var på 15,8 KILO... Det er godt nok meget!!
Jeg har haft bloggen i næsten 7 år, og har kun strikket lidt længere tid. I de år jeg har haft bloggen, vil jeg tro at jeg har brugt mindst 45-50 kg garn. Og det er altså kun på de projekter der er blevet færdige....

                   Okt. 2009                                  Nov. 2009                              Apr. 2010

                                Sept. 2010                                   Dec. 2010                         Sept. 2011

                                                 Apr. 2009                                   Juli. 2008

                                            Sept. 2008                                         Feb. 2009

                                              Juni 2009                                         Juni 2009

                                  Juli 2010                          Feb. 2012                            Feb. 2012

                                   Mar. 2012                       Jan. 2013                           Maj 2013

                        Sept. 2013                                         Okt. 2013                                    Nov. 2013

                          Dec. 2013                                      Apr. 2013                                       Apr. 2013

                       Aug. 2013                                            Juni 2014                                   Mar. 2014

                                             Mar. 2014                                         Mar. 2014

                                                 Apr. 2014                                     Maj 2014

                                                                            Juni 2014

6 kommentarer:

  1. Ups - prøver lige igen. Det er utrolig flot, at du er blevet så dygtig til at strikke på så kort tid - det er nogle udfordrende projekter, du har valgt indimellem :-) Jeg har strikket i over 40 år og tænker tit på, hvor sjovt det kunne være, hvis jeg havde kunnet blogge og dokumenteret mit strik i samme tidsrum ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for roserne - det er stort for mig, når det kommer fra en super-strikke-haj som du! :-D

      Det er rigtig rigtig sjovt at følge med i den udvikling der sker efterhånden som man bliver dygtigere til sit håndværk! Jeg har for nylig fundet en trøje som jeg strikkede tilbage i 2006 men ikke blev helt færdig med. Jamen altså! Den er SÅ ujævn, løs og med lange masker... Den bliver aldrig lavet færdig, men heller ikke smidt ud!

      Slet
  2. Egentlig var jeg i en periode også på ravelry, især fordi at der fik man er overblik over alle ens projekter - både de igangværende og de færdige, men jeg gav op - både blog og ravelry blev for meget. Nu henter jeg bare inspiration der.

    Skønt overblik over dine projekter - det giver en vis tilfredsstillelse at se hvad man egentlig har produceret. Du har lavet rigtig mange fine og også sjove ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger også Ravelry, for nemheds skyld. Jeg laver ikke noter eller tekster derinde, men det er meget rart at kunne gå tilbage og se, hvad det nu lige var for en pind str. jeg brugte til dén trøje - sådan noget kan jeg nemlig ikke huske! Og det er hurtigere at finde projektet frem derine, end det er her på bloggen!

      Og tak for roserne - fra endnu en super-strikke-haj! Jamen jamen, hvor er det dejligt! :-D

      Slet
  3. Hej Pernille. jeg har mødt din blog via blog-legen hos Cupcake By Me.
    Det er da helt utrolige mængder garn du får over pindene og skønne, skønne ting du får ud af det!! Jeg vil glæde mig til at følge med :-)
    Kh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for roserne Henriette og velkommen til! :-D

      Slet