fredag den 27. juni 2008

Jeg har sq vundet!

Jeg vinder ALDRIG noget! Eller i hvert fald ikke indtil nu.

For et par uger siden var der et tillæg i Hendes verden med strik. Der var en konkurrence i hæftet, jeg tænkte at jeg da lige så godt kunne prøve - vho intet vover, intet vinder - og jeg vandt! Kæmpe smiley! Jeg har lige været ude og tømme postkassen, jeg undrede mig over den store pakke, men kom så i tanke om at jeg jo har bestilt flere knit picks, men så meget fylder de da ikke? Og så stod der hendes verden på kuverten - hold da op som de små grå kom på overarbejde, indtil jeg kom i tanke om at JEG HAR VUNDET!

Garnet er dog ikke lige mig! Det er lækkert, det er slet ikke det, men nej, jeg får det aldrig brugt! Er der nogen der vil bytte?

Fakta om garnet:
6 nøgler Seta Natural fra Wilferts
100% natural silk
150 meter pr. 50 gram
Pind 4,5
21 masker og 28 pinde = 10 x 10 cm
Der er 3 nøgler rødlig og 3 nøgler grålilla
Jeg har kigget rundt på nettet og kan se at det koster 60,- pr nøgle, så der er altså for 360,- her. Er der nogen der vil bytte? Jeg kunne sagtens bruge et par nøgler Noro strømpegarn, et kit eller to fra design club, et ludo kit af HF (med et lille tilskud fra mig), eller noget andet lækkert som jeg ellers ikke synes jeg kan tillade mig...

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille

    Jeg har sendt en mail til dig.

    Merete

    SvarSlet
  2. Hej Pernille

    Jeg har sendt en mail til dig.

    Merete

    SvarSlet