lørdag den 14. juni 2008

Glad i låget!

Hvor har det dog været en skøn eftermiddag!

For 6 år siden mødte jeg en masse skønne mennesker via nettet. Vi festede, hyggede og havde det enormt sjovt sammen! Èt af de mennesker var Karina. En super sød og dejlig pige og god veninde!
Desværre fik jeg en kæreste som ikke kunne forstå at jeg havde brug for at se mine veninder, og jeg var ikke stærkere end at kontakten gled ud i sandet. Det er 5 år siden jeg sidst har set Karina.

MEN så i går fik jeg kontakt med hende igen. Hele eftermiddagen har jeg brugt i hendes selvskab i Aalborg, og det har bare været SÅ ubeskriveligt dejligt! Jeg er kort og godt glad i låget!

Jeg har tit tænkt på hende i årene der er gået, og også savnet hende, men det var først da hun i dag åbnede døren og jeg fik verdens største knus at det gik op for mig hvor meget jeg egentlig havde savnet hende! Hvor er det dog dejligt at vide at hun nu igen er en del af mit liv! Og vi skal se mere til hinanden - meget mere!

16. November 2002

Ingen kommentarer:

Send en kommentar