mandag den 2. juni 2008

Jeg elsker at hade...

Lige så meget som jeg elsker blomster floret på tearessen og foran mine vinduer (der skriger "Gori"), lige så meget hader jeg det når det hele skal vandes!

Jeg ved godt jeg burde gøre det dagligt med den hede der er i øjeblikket, men jeg gider ikke! Det ender ind imellem med nogle blomster der hænger en del, og er lige på nippet til at dø. De holder så længe de holder, og det er ok for mig!
Jeg har et bed med roser. De bliver mildest talt mishandlet. De står i græs til knæene og der er ikke en eneste af dem der er blevet beskåret i år... Men det ser da ud til at i hvert fald den ene stortrives.
Det er den 4. sommer jeg tager fat på her på matriklen. De forgangne år er der kun kommet en enkelt blomst i denne rose, men i år er der hele 5 knopper... Den synes vist det er ok at blive forsømt!?!?
Jeg elsker farven - pink er lige mig! Og det ses vist også tydeligt på mit valg af blomster... Men det er nu sjovt. Jeg synes at kunne huske at rosen her var helt blodrød sidste år??

Nåååh ja, så var der lige den der cykel der skulle lappes. Den har stået i en måneds tid nu. Jeg har ikke haft råd, og det lader heller ikke til jeg får det i denne måned... Godt at mor og far har så mange at tage af! Cykler altså...

Inden lyset forsvandt helt, måtte jeg lige forevige den smukke hvide syren. De to lilla er ved at visne, men nu har den hvide taget over. Jeg fristes stadig, men jeg nøjes med at nyde uden døre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar