mandag den 16. juni 2008

Heartland Lace Shawl

Klik på billederne, så bliver de større

Så blev Heartland færdig, og jeg må sige at jeg er frygteligt godt tilfreds med resultatet!

Fakta om Heartland Lace Shawl

Garn: Limefarvet Sisu fra Sandnes

Forbrug: Lige præcis 150 gram

Opskrift: Heartland Lace Shawl af Evelyn A. Clark

Ændringer: Jeg har strikket én rapport mere i chart 2. Desuden har jeg kun strikket 28 pinde på chart 3, da jeg ellers var bange for jeg ikke havde garn nok. Det var godt jeg gjorde det! Da jeg havde lukket sidste maske af havde jeg kun godt 1 meter tilbage...

Mål: Før blokning målte sjalet 70 x 145 cm. Efter blokning måler det 102 x 194 cm - det er et pænt stort sjal...

Pinde: Nr. 4,5 - jeg har strikket mit første projekt med knit picks, og hvor er de dog skønne! Jeg tvivler på der bliver strikket med andre pinde den næste tid..

Hot or not? Det er hot! 100% lagergarn gør det jo ikke mindre lækkert! Men jo, et dejligt sjal! Hvem mon skal gøres glad? Det sætter jo sine begrænsninger med den farve *griner*

6 kommentarer:

  1. Det er fantastisk flot dit "Heartland Lace Shawl"

    SvarSlet
  2. Hej Pernille
    Det er godt nok flot dit sjal. Sikke en farve, passer rigtig godt til her til sommer.

    Merete

    SvarSlet
  3. Tak for jeres rosende ord om sjalet. Det er altid dejligt at blive rost, men endnu mere betydningsfuldt når det er af andre kritiske strikkere :o)

    SvarSlet
  4. Wow, det er smukt, og farven er jeg vild med!!

    Din blog er i øvrigt ny for mig - men ikke længere, nu kommer du med på overvårgning ;-)

    Mange hilsner Vivian

    SvarSlet
  5. Hej Vivian

    Tak skal du ha :o)

    Og velkommen til *S*

    KH
    Penille

    SvarSlet