søndag den 21. september 2008

Man tog...

Kan I huske det? Jeg strikkede en hue, der var kæmpe stor og uformelig, en taske der ikke så særligt køn ud, og så hæklede jeg et par blomster og nogle blade.. Nu ser det sådan ud...

Fakta om Den filtede taske og huen:
Garn: Jeg har strikket i fritidsgarn. Det er meget lettere at styre mht. filtningen, og så er det skønnere at have mellem fingrene end Tove...
Forbrug: Der er brugt 115 gram til huen og 185 gram til tasken.
Opskrift: Opskriften til huen er fundet i et af temahæfterne fra Sandness. Tasken har jeg strikket efter huskeren - jeg har lavet flere i samme stil tidligere, så den er modificeret så den passer til mit temperement og Maibritts ønsker...
Pinde: Rundpind nr. 6,5 til tasken og 7 til huen.
Godt eller skidt? Det er da meget godt. Jeg tror nok Maibritt er tilfreds med det. Personligt er jeg vild med den lysegrå farve - det er jeg pludselig blevet. Jeg plejer ellers at synes at grå er så kedeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar