søndag den 21. september 2008

Queen Anne

En hurtig Queen Anne, og en efterårspyntet trappe. Som sædvanlig har jeg været længe om at blogge. Trappen har været pyntet i en uge, og Dronningen været færdig lige så længe, om ikke længere! Det tog ingen tid at hækle det lille fine tørklæde. Det var egentlig meningen jeg selv skulle ha det, men min mor har fået det - det er åbenbart meningen det er sådan det skal være med de ting jeg laver... Jeg kan ikke helt forliges med at gå med det... Pyt! Så længe det glæder andre er det jo bare dejligt!

Kort fakta om "Queen Anne":

35 gram Noro sokkegarn er brugt. Farven hedder vist nok s40 og er indkøbt specielt til formålet hos Perlestrik i Hjørring. Det er hæklet på en Clover soft touch (min første af slagsen) nr. 4,5 - dem skal der helt klart købes flere af, det er dog den skønneste hæklenål! Det måler lige godt to meter, men er tilgængæld ikke engang 10 cm. Opskriften fandt jeg lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar