fredag den 12. september 2008

Alt pynter på en tidsel...

Og jeg skal da lige love for at en vask - eller det vil faktisk sige tre - har hjulpet på hatten! Den er blevet rigtig fin! Inden den kom i vunduet hos Sycentret er den yderligere blevet udsmykket med en lille broche agtig tingest jeg har lavet af lilla plast perler i to nuancer og noget kraftigt sølv vinseltråd (frit stavet). Den pynter i vinduet!

Fakta om "Hatten":

Garn: Tove garn fra Sandness i to lilla nuancer.

Forbrug: Knapt 150 gram, så det er jo ikke alverden..

Opskrift: "Tema 06" fra Sandness garn.

Pinde: 60 cm rundpind og strømpepinde nr. 7

Hot or not? Den er ganske fin. Måske kunne jeg godt finde på at lave en til mig selv. Skal lige se hvordan den næste der er på vej ud af maskinen arter sig, inden jeg bestemmer mig for hvilken model jeg selv skal have...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar