onsdag den 24. september 2008

Nye udfordringer

Tidligere - lige da den gamle maskine var helt ny - syede jeg meget, men jeg har ALDRIG i mit liv syet en lynlås i. Det var noget af en udfordring! Da jeg var forbi Inga tidligere i dag, måtte hun, ved hjælp af en papirspose, en lynlås og nogle nåle, vise mig hvordan jeg skulle gøre det for at få den til at ligge imellem foret og yderstoffet. Det virkede! Det lykkedes, og jeg var så stolt, at jeg kom til at ringe og vække mine forældre, fordi jeg slet ikke skænkede det en tanke, at det var langt over deres sengetid - undskyld ;o)Det ser ganske fornuftigt ud efter min mening. Det eneste der ikke er så kønt er der hvor hanken sidder. Men jeg tror nok jeg har fundet ud af, hvordan jeg skal gøre det ved den næste. Det må jeg afprøve i morgen...

Og ja, det er altså meningen, at det mønstrede stof skal fungere som foer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar