mandag den 15. september 2008

Barselsgave på forskud

Min mor har bestilt endnu en barselsgave. Mette skal føde engang til oktober, eller er det november? Det ved jeg ikke lige, men fakta er at der skal bruges en barselsgave. Vi ved ikke om det bliver en pige eller en dreng, så jeg har helgarderet. På daværende tidspunkt havde jeg rigeligt tid, så det var ikke noget problem...

Fakta om Babysweateren:
Garn: Jeg har brugt hvid Sisu. Det er dejligt at strikke i!
Forbrug: Jeg tror det blev til omkring 100 gram, så den har ikke kostet alverden.
Pinde: 60 cm rundpind og strømpepinde nr. 3
Opskrift: Opskriften er fra et tillæg til Hendes verden engang sidste år.
Hot or not? Enkel, let, hurtig og sød. Kan det være bedre?



Fakta om Den hæklede:
Garn: Råhvid Lanett fra lageret.
Forbrug: 100 gram + 1 meter silkebånd og to knapper
Opskrift: Fra samme tillæg som ovenstående.
Hæklenål: Tror nok det var nummer 3
Hot or not? Endnu en nem lille sag. Den blev hæklet på et par dage imens jeg var syg. Den var hurtig og nem, og så er den jo rigtig rigtig sød!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar