tirsdag den 20. maj 2008

Lidt aktivitet

Der har været stille her et stykke tid. Humøret er røget helt i bund igen!

Pindene er ikke så aktive som de har været. Det skyldes dels humøret, og dels at jeg skulle være færdig med blandt andet denne lille trøje. Den er bestilt af mine forældres nabo, til hendes oldebarn. Den har ikke været super sjov at strikke, og jeg har måttet trævle op nogle gange, både på grund af Bertha og på grund af at jeg lavede fejl et par gange.

Det var ikke noget jeg selv ville vælge at strikke, måske det er derfor det har været lidt sejt at komme igennem. Og så er jeg ikke god til kun at strikke på en ting ad gangen - det bliver for kedeligt i længden, og lysten svinder derfor...Men nu er den endelig færdig! Lige nu ligger den i vaskemaskinen, og i morgen skal den afleveres...
Inden da skal jeg lige være færdig med en anden lille sweater til samme adresse. Den er ikke helt så slem at strikke. Faktisk har jeg selv valgt den. Ida ville have haft et par matchende bukser til den lyseblå. Jeg ved at jeg ikke selv ville bruge et par strikkede bukser, så jeg foreslog hende at jeg istedet lavede en sweater i noget bomuld. Mere om den i morgen når den er færdig...

Fakta om den lyseblå:
Garn: Lyseblå Lanette
Forbrug: 110 gram
Størrelse: 6-12 mdr.
Opskrift: Fra tillæg i Hendes verden nr. 5/2008
Hot or not? Den er da meget sød, men som sagt ikke en jeg selv ville vælge når jeg engang får børn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar