mandag den 26. maj 2008

Så bliver jeg så glad!

Jeg har lige sat den sidste nål i væggen. Imellem væggen og nålene hænger min version af Shetland Triangle fra Wrap Style.
Det er så dejligt tilfredsstillende når der er et stykke arbejde der er færdigt. Og det gør det bare endnu bedre når det også er et smukt et af slagsen!

Det har været et super dejligt strikketøj. Og nemt oven i købet! Allerede efter 1. rapport kunne jeg huske mønstret uden ad, og så gik det bare derud ad. Jeg startede fredag eftermiddag, strikkede lidt i går aftes, og så igen her til aften...

Jeg har været noget bekymret for størrelsen. Jeg ved jo godt at det bliver større når det bliver blokket, men alligevel...
Da jeg havde lukket af målte det da også kun 48 cm i højden og 102 cm langs den øverste kant. Hmmm...
Jeg har strikket 10 rapporter istedet for de 8 der stod i opskriften, og det er endt med at blive lige så stort som det i følge opskriften skulle være med 8 rapporter.

Nå, men jeg er tilfreds, selvom det ikke er så stort som det skulle have været!

Fakta om Shetland Triangle
Garn: Super soft fra Marianne Svit - farven er grønlig (jeg troede det var gråt da jeg bestilte det). Farven hedder Woodland Heather.
Forbrug: 55 gram
Opskrift: Shetland Triangle fra bogen Wrap Style af Pam Allen og Ann Budd.
Størrelse: 61 cm højt og 138 cm bredt.
Pinde: nr. 4
Ændringer: Der er strikket 10 rapporter istedet for de oprindelige 8.
Hot or not? Det er super hot, og der skal strikkes flere!

Det er blevet sent. Alt for sent! NU skal jeg altså i seng! I morgen kommer der billeder. Jeg gider ikke nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar