onsdag den 28. maj 2008

Jeg manglede lige...

Nej gu gjorde jeg ej! Men jeg blev fristet over evne!

Postbuddet har lige været og aflever rovet - det består af en spole (500 g) lyseblå hør, en spole (210 g) lyserød baby alpacca og en spole med 100 gram morbærsilke. Alle herlighederne er fra BC garn. Hvor er jeg dog glad for at jeg har ofret lidt ekstra denne gang. Det er da bare det lækreste garn! Jeg havde hørt at baby alpacca skulle være blødt, men at det er SÅ blødt kommer bag på mig. Hvor er det bare lækkert! Jeg vil sove med det i nat!!
Hørren virker lidt stift, men det har en super flot farve og look i det hele taget...
Morbærsilken skal bruges til et lidt pænere sjal. Det bliver nok strikket med 3 eller 4 tråde. Nu skal jeg bare bestemme mig til hvilket sjal det skal være - jeg tager gerne imod gode ideer!

Lige om lidt vil jeg slå op til en lille hæklet baby cardigan fra Silkeborg Uldspinderi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar