mandag den 5. maj 2008

Et billigt grin

Det er sjældent det sker, men jeg nyder det når jeg kommer til at zappe over på Tv2 Charlie, lige når der er "Spørg Charlie" - i panelet sidder Jens Gaardbo, Signe Svendsen, Ulla Terkelsen og min favorit, Niels Hausgaard... Jeg klukker for mig selv. Jeg nyder det. Jeg trænger til at grine!
Diskussionerne går på kryds og på tværs. De har alle en mening, og stemningen er god og enormt humoristisk...

Den flittige læser har nok bemærket at jeg ikke har været helt så flittig til at blogge den sidste tid, som jeg plejer. Hvorfor? Jeg har installeret ny antivirus, og det har gjort mig internet helt enormt langsomt. Det tager tæt på en evighed at åbne en browser, og jeg har ingen tålmodighed! Så jeg gider ikke - så kan den lære det!?!?

Der er ingen billeder i dag. Mine forældre har været så ubetænksomme at låne deres kamera - de burde vide at jeg har mere brug for det end de har *Griner*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar