fredag den 18. april 2008

Stille og produktiv

Selvom der har været mere stille på bloggen de sidste uger, end der plejer at være, betyder det ikke at pindene har holdt fri.

Det er blevet til yderligere 4 huer, et par baby strømper ca. str. 22/33 (ifølge opskriften) og så er mit første par (voksen) strømper også blevet færdige - jeg er allerede i gang med et nyt par. Denne gang strikket fra tåen og op.

Der bliver også strikket lidt på Super karla ponchoen når jeg lyster, men det går ikke så stærkt som da jeg strikkede kappen. Nyhedsværdien er ligesom overstået...

I går blev jeg færdig med de 28 telegrammer, som jeg har været oppe og aflevere ved kirken i formiddag. Det er blevet til omkring 50 telegrammer den sidste uges tid. Det er da en ok produktion taget i betragtning at det hænger mig langt ud af halsen...
I morgen skal jeg i gang med de 25 sølvbryllups invitationer, og mon ikke de ligger færdige på søndag?

Og Christa - jeg ved godt jeg skal være bedre til at sige nej, men når det kan give lidt ekstra kroner i den ellers meget slunkne kasse, så er det endnu sværere at sige nej! Om en uge skal Bertha vaccineres og chippes, så jeg synes ikke jeg har råd til andet end at sige ja lige nu... Men jeg overlever! I sidste ende er det jo noget jeg godt kan lide. Måske jeg bare skal lære at sætte deadline en uge senere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar