mandag den 7. april 2008

En produktiv weekend!

Det har været en produktiv weekend! Der er produceret småt. Det havde jeg lige brug for efter Super Karla kappen. Jeg har strikket huer - de skal sælges på marked sidst på måneden...

Først en blå hue med lange bindebånd i rib. Bindebåndene fungerer nærmest som et lille tørklæde. Den orange der ligger nedenunder den blå blev færdig for en måneds tid siden.

Dernæst to huer med striber - frit efter fantasien. Super nemme og hurtige at strikke! Den ene er inspireret af Liselottes "Latte Baby Sweater" - en turkis kant med brune og latte farvede striber. Den anden i pige farver; Lilla, pink og orange - super glade farver...

En lille hvid hue med små snoninger for neden. En rigtig sød hue som også er nem og hurtig at strikke.

Sidst endnu en djævlehue - den ser godt nok stor ud. Efter opskriften skal det være en str. 1 år, men kan det nu også passe? Igen i glade, friske farver. Den mangler lige at få nogle bindebånd, men det skal nok komme. Jeg skal bare lige beslutte mig for hvilken farve de skal have...

Nu er jeg gået i gang med Super Karla ponchoen, og den er lige så svær at slippe som kappen var. Jeg er ikke nået så langt endnu, men jeg startede også først sent i aftes. Lige nu er jeg i gang med firkant 3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar