mandag den 28. april 2008

For pokker da...

Så ramte forkølelsen også mig. Hvor har jeg ondt af mig selv! Jeg er snottet, har ondt i halsen og i ørerne. Hovedet dunker når jeg er oprejst alt for længe ad gangen.. Jaja, men jeg overlever jo nok, det har jeg gjort før ;o)
Men fordi man har det skidt, kan man jo godt lige lægge mærke til en enkelt lille blomst i haven. Min have ligner ikke rigtigt noget. Jeg gider ikke gøre noget derude - det siger mig ikke noget... Så når der en gang i mellem dukker et eller andet op som ser pænt ud, er overraskelsen stor. Nu må vi se hvor længe den får lov at stå inden Bertha tager fat...
Den anden dag opdagede jeg med glæde at der var liljer på vej op ad krukkerne på tearessen. I går var de væk, ligesom knupperne på mine roser i potter - hun kan ikke lade dem være...

Her er også lige et billede af rovet fra i lørdags. Plus lidt ekstra der røg i kurven da jeg var i brugsen og handle i eftermiddags. 6 nøgler bomuld/akryl garn - jeg er blevet inspireret af Githas karklude. Sådan nogen vil jeg også have i mit køkken. I sarte lyse farver... Jeg er allerede i gang med den første. Garnet er rigtigt lækkert at strikke i, og opskriften dejligt simpel - det trænger jeg til. Noget der bare vokser uden jeg behøver tænke alt for meget...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar