torsdag den 3. oktober 2013

Minus 23 kg

Jeg har været en tur oppe hos mine forældre i eftermiddag. Vi sad og så billeder og fandt disse to af mig. Der er en forskel på 3 måneder og 15 kilo...
Det nyeste er taget fra siden, så det er ikke helt så nemt at se forskellen, men den ér der - jeg kan selv se det når jeg kigger på det første og på det billede jeg ser i spejlet...
 


Og så er der også kæmpe forskel på blikket i øjnene. Det er jo med og uden medicin... På det første er jeg træt og trist at se på - sådan er det heldigvis ikke længere!! :-D

2 kommentarer:

  1. Det er hæsligt ikke at sove om natten! Nætterne bliver så lange og alt "vokser" når man ligger der og tænker - og ikke nødvendigvis på den positive måde. Håber det løser sig, så du kan få sovet.

    HVOR ER DET ALTSÅ FLOT!!!!! med kiloene.

    SvarSlet
  2. Ja, det er frygteligt!!! Men i nat har jeg sover hele 4 timer i træk, så det går da i den rigtige retning - og har ikke haft mareridt de sidste 3 nætter :-D

    Tak for roserne, det varmer!! :-D

    SvarSlet