tirsdag den 22. oktober 2013

Skøn skøn efterårsdag!!

Jeg er så privilegeret at jeg bor tæt på naturen. En spyt klat fra strand og klitter og et stenkast fra skoven. Jeg elsker det!
 
Jeg er dog ikke så god til at bruge skoven. Ved egentlig ikke hvorfor, for jeg nyder det virkelig når jeg endelig er der... Om sommeren kommer jeg der konsekvent ikke - jeg er bange for at Bertha skulle blive bidt af en hugorm, når hun går og snuser i det høje græs... Ja, jeg ved det godt. Jeg er en pyllerrøv! Men sådan er det nu engang :-)
 
Men i dag har vi været der... Min mor, Bertha og jeg. Det var ikke nogen lang tur, men vi nød det alle tre! Og der er så smukt derude! Jeg elsker skoven om efteråret - alle de flotte farver... Det er ellers længe siden jeg har haft kameraet med på tur, men i dag havde jeg lyst...
Det er lidt svært at tage ordentlige billeder med en hund i den ene hånd, men lidt blev det da til - selvom kvaliteten/farverne ikke er så gode - jeg ved ikke helt hvad jeg gør forkert?
 





Som afslutning gik vi en tur ind i hundeskoven så Bertha kunne få lov at løbe lidt frit. Hun elsker det! Og jeg elsker at se hvordan hun smiler... Måske synes du jeg er tosset og det er jeg nok også, men hun smiler altså! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar