tirsdag den 26. februar 2008

Revy, revy og atter revy...

Så står den i revyens tegn her i byen. Som tidligere nævnt er jeg medlem af en lille lokalrevy - Aalbæk Sjøw og vi øver på livet løs for at blive klar til premiere på torsdag... Det er nogle hårde dage/aftener, hvor jeg er 100% på hele tiden (jeg er sufflør så jeg kan ikke tillade mig et stille hvil ind imellem), men det er super sjovt at være med! Og dejligt at komme ud og være sammen med så mange dejlige mennesker og opleve det sammenhold der er bag scenen...

I morgen skal jeg til 2. samtale ved min nye psykolog. Det er jeg meget spændt på! Det har været lidt op og ned med humøret siden sidste konsultatation, og det har voldt en del problemer at skulle skrive listerne om hvad jeg er god til og hvad jeg kan lide ved mig selv - det er kun blevet til tre ting på den ene og en på den anden :-S

Nu vil jeg sætte mig i sofaen med stængerne oppe og strikke et par pinde inden jeg skal ind og sove...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar