fredag den 22. februar 2008

Hvad posten bragte...

Både Føtex og A-Z/Bilka har uafhængig af hinanden haft Zoë Mellors bog "Strik i børnestørrelse" på tilbud til kun 39,-
Jeg har kigget begge steder men uden held. Øv øv øv!
Men så var jeg heldig! Jeg er medlem af Yahoo´s webstrik gruppe, og der var der en venlig sjæl - Jette Marie Andersen fra Middelfart tilbød at hun ville sende bogen til mig, det eneste jeg skulle gøre var at sende strømpe garn til hende for tilsvarende pris - det gjorde jeg så i går, og allerede idag modtog jeg bogen fra hende - skønt! Og TUSIND TAK for hjælpen!
Jeg har allerede siddet og bladret i den, og det ser ud som om at der er mange rigtigt søde opskrifter, så det er bare om at komme i gang! Kan næsten ikke vente - MEN jeg skal lige være færdig med trøjen til Clara først...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar