søndag den 24. februar 2008

Bare lige én omgang mere...

Hvor er den nem! Min oppe-fra-og-ned raglan begynder at ligne noget - og jeg startede først på den i torsdags... Det er et dejligt nemt mønster og hold op hvor det sparer tid når man ikke skal sidde og vende pindene hele tiden...
Der er dog også en ulempe! Jeg burde være gået i seng for længst - vi har øvet revy hele dagen og jeg har sovet meget lidt i nat, og i morgen formiddag skal vi atter ud og øve på scenen (vi har premiere på torsdag), MEN jeg kan jo lige strikke én omgang mere... Ja og så blev det også lige til en omgang bloggen - men SÅ er det også sengetid!


Jeg har købt mit første nøgle Regnbue eller papegøje kauni. Hvad skal jeg dog finde på at lave ud af det? Har tænkt på at jeg gerne vil ha noget jeg kan bruge som tilbehør til fx en sort bluse, men hvad? Mon Woodland egner sig? Jeg har aldrig prøvet at strikke i det før, så jeg aner ikke hvor "lange" farverne er - jeg er meget modtagelig for gode ideer!

Jeg fik købt nye kasser til mit garn igår. De er super gode og med låg så det er nemt at stable i et hjørne - men jeg fandt pludselig også ud af hvor meget garn jeg rent faktisk har... Alle kasserne er næsten fyldt op... Den nederste med rester, den næste med syntetisk blandings garn, den næste med bomuldsgarn og den øverste med uld garn... Jeg må vist helre aftale et købe stop med mig selv - det er hermed gjort. De næste to måneder må jeg kun købe garn hvis jeg mangler noget for at gøre noget arbejde færdigt, eller hvis jeg får en bestilling på strik.... (Og det jeg bestilte i sidste uge som endnu ikke er modtaget, tæller selvfølgelig ikke med)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar