søndag den 3. februar 2008

En ny uge truer

Og en travl en af slagsen!

I torsdags drog hele familien til København (Læs: mine forældre og jeg). Min moster havde 40 års jubilæum på hendes arbejde - FYRRE TYVE ÅR på samme adresse, dog i forskellige stillinger. Det er noget af en bedrift og har udløst Dronningens fortjenestesmedalje af sølv...

Turen til det københavnske blev noget længere end beregnet! Vi drog afsted fra Ålbæk kl 11 torsdag formiddag, og landede først i Herlev kl 23.30 torsdag aften... Vi holdt i kø på motorvejen mellem Vejle og Fredericia i over en time pga en ulykke, og da vi var 5 km fra Nyborg, meddelte de i radioen at broen var lukket for AL trafik - SUK!
Det blev heldigvis kun til 2½ times venten inden broen atter blev åbnet for personbiler, men sikket et vejr! Regn, slud og storm - vi var godt trætte da vi nåede frem...
Da vi skulle hjem igår valgte vi at sejle, men det gyngede godt! Og jeg er bestemt ikke af den søstærke type, så jeg havde det ret dårligt på overfarten... Men hjem kom vi og det var dejligt!

Den kommende uge bliver som nævnt travl! I morgen aften er der revy møde og derforinden skal jeg passe billet telefonen (jeg er med i en lille lokalrevy, og telefonerne åbner i morgen), så mon ikke jeg får solgt de sidste 250 billetter?
Tirsdag skal jeg starte på ressource afklarings forløb i Frederikshavn. Jeg håber det kan give mig en lille idé om hvad fremtiden skal bringe, og samtidig også give mig en følelse af RO - det trænger jeg til!
Onsdag er det blevet aerobic dag igen, jeg er instruktør for et lille hold motions damer...
Torsdag har jeg en tid ved tandlægen, men regner nu med at det kommer til at gå som alle andre af den slags besøg - en tandrensning og beskeden om 0 huller...
Fredag skal jeg til frisøren - trænger virkelig til at få klippet spidserne! Men heller ikke mere end det - er så glad for mit lange hår som har taget 2 år at gro ud...
Ind imellem de planlagte ting regner jeg også med at skulle møde på projektafdelingen et par dage, men nu må vi se, jeg er forhåbentligt meget klogere efter på tirsdag...!?!?
Lørdag har vi lang lørdag med revyen - revy og sjove mennesker fra 10-16 det er da kun til at grine af ;o) Og lørdag aften er der også en 'date' på programmet...

Så jo, en uge med gang i! Håber bare jeg får sovet så jeg har energi til at komme helskindet igennem og uden nedture...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar