lørdag den 9. november 2013

Salg af materialer

Jeg har i en del år, lavet mange kort, og har også solgt en masse af dem! Det sidste godt et år, har jeg dog overhovedet ikke gidet - kunne slet ikke finde ideerne og inspirationen i de materialer jeg havde!

I et stykke tid har jeg gået og overvejet, hvad jeg skulle stille op med alle de materialer jeg har liggende - og det er rigtigt mange! Har på et tidspunkt købt engros, så kunne få rigtigt meget på en gang, for få penge...

Nu har jeg så besluttet at det skal sælges, så der kan blive plads (og råd) til nyt. Jeg har pludselig ud af den blå luft fået en frygteligt masse ideer... MEN det kræver selvfølgelig, at jeg endnu engang investerer lidt... Så derfor:

I går, og gennem de næste par dage, tager jeg billeder af alle de ting jeg ønsker at sælge. Det hele bliver lagt op på Amio. Så hvis der er noget du er interesseret i, så kig forbi :-)

Klik HER for at komme videre til butikken.
Billederne ovenfor viser kun et lille udsnit af, hvad der er lagt op. Og der kommer som sagt mere: Mariehøner i flere størrelser, "løse" filtblomster, stempler - både brugte og nye, dekonitter, metal figurer, træ figurer og meget meget andet...

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar