mandag den 18. november 2013

"Det er den dejligste dag i 100 år - og jeg lever..."

I lørdags havde jeg fødselsdag. Jeg blev 25+ ;-)

De sidste år, har min mor skulle overtale mig til at fejre det. Jeg havde ikke lyst og kunne ikke overskue det - kunne slet ikke se der var nogen grund til at fejre noget... 
Men i år var det anderledes - jeg er anderledes... Jeg har glædet mig! Og ikke mindst til at invitere dem jeg holder af, indenfor i mit hjem...

Det var en fantastisk dag, aften og nat! Jeg blev vækket af morgensang af mine forældre og Gitte. De kom med rundstykker og vi hyggede!
Senere skulle stuen ryddes så der var plads til alle 26 gæster (!!), der skulle hentes borde og service og selvfølgelig også dækkes borde... Bertha skulle en tur over til Chili så hun lige kunne få brændt det værste krudt af. Heldigvis nåede jeg lige en lille morfar inden det var tid til at gå i bad osv... Jeg var så smart at lave maden allerede fredag aften, så jeg ikke skulle stå med det lørdag. Menuen stod på spaghetti og kødsauce. Nemt, hurtigt og billigt! Gitte kom med salat, Helle havde lavet flutes og Sanne stod for en lækker dessert kage - skønt med veninder der gider hjælpe!!

De sidste gæster gik hjem lidt over 5, så det var en fest på 11 timer!! Dagen i går var knapt så sjov! Morgenmaden stod på pamoler og så i seng igen... Senere oprydning, som mine forældre var så søde at hjælpe med imens jeg gik på legepladsen med Mads, Louise og Bertha :-D

3 generationer. Min onkel (bedstefar), fætter Jonas (far) og Mads.

Skønne Mads!

Silje går til rytmegymnastik og ville gerne vise en dans frem - Helle og Sanne hjalp :-)

Louise og jeg.

Juha, Helle og jeg ud på de sene nattetimer ;-)

Skønne skønne gaver! Ikke én skal byttes :-D

Jeg kan bare ikke få nok af den skønne dreng!

Det er godt der ikke er lugt på billederne - Mads havde forinden været ude og hjælpe bedstefar med at fodre minker...

I følge Mads gyngede hans mor ham slet ikke højt nok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar