fredag den 1. januar 2010

Alt for længe siden!

Det er efterhånden længere end længe siden jeg har fået blogget. Denne første aften i 2010 bliver derfor brugt på at opdatere lidt.

Først er der denne cardigan. Billedet er alt alt for dårligt, men jeg nåede ikke at tage et nyt inden den drog afsted til Færøerne.
Den er super sød og har været sjov at strikke.


Fakta:
Garn: Alpakka fra Sandnes
Forbrug: Ca. 175 gram
Størrelse: 2 år
Ændringer: Det er så længe siden jeg strikkede den, at det kan jeg ikke huske, ej heller pindenumre osv...
Hot or not? Jeg synes den er SÅ sød. Hvad modtageren sagde til den, ved jeg ikke.

Min skønne veninde har "fået" denne kasket. Hun har allerede en i grå, men ville gerne have en mere - og den klæder hende! Den er set før, lige her så specifikationerne er de samme.


Mine fødder er kommet til at elske mine hjemmestrikkede, så det er blevet til 2½ par til mig selv den sidste uge, foruden et par til Christine som hun fik i julegave.
Her er det et par stribede i to tråde arwetta. De er så dejligt bløde og varme! Der blev brugt ca 110 gram. Det andet par er i to tråde match med rib af multifarvet arwetta - jeg var bange for der ikke ville være nok i match nøglet, men de vejer kun 99 gram så der er pænt meget tilbage.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar