tirsdag den 25. november 2008

Ustrikkede julegaver

Når mine ømme fingre, arme og skuldre trænger til en pause fra garnet og pindene, så maler jeg. Jeg måtte erkende, at jeg ikke kan nå at strikke julegaver til alle, så nogle får malerier.

Nogen Skagensmaler bliver jeg aldrig, men jeg hygger mig med det!





Billederne af billederne er ikke specielt gode, men det er åbenbart hvad jeg kan præstere lige nu...

Og tilbage til pindene. Jeg har tre bestillinger liggende, foruden en fødselsdagsgave, og 7 ufærdige julegaver...

10 down, 7 to go...

2 kommentarer:

  1. puha! man bliver jo helt svedt ved at læse alt det du har for! jeg er vild med det orane blomsterbillede.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Det gør jeg også selv Frida! Men pyt, jeg kan jo lide det jeg laver, så det går nok. Der er jo stadig næsten en måned at tage af ;o)

    Jeg går stadig og kigger på det orange og overvejer om det er en ommer...

    SvarSlet