søndag den 16. november 2008

Den sidste 20´er...

Jeg er blevet begavet ud over alle grænser! Dels af min fødselsdagsgruppe, og dels af de gæster der var her i går aftes. Det er helt vildt!

Fra pigerne i min fødselsdagsgruppe har jeg fået masser af lækkert garn! Maibritt har givet mig et fint håndklæde og nogle søde juleophæng, samt 2 nøgler arwetta i en skøn isblå farve. Fra Githa kom der et bundt garn til et lækkert tørklæde - det ser spændende ud, og jeg glæder mig til at komme i gang med at strikke i det. Hanne sendte to nøgler lyngfarvet softwhoolsilk, 4 søde maskemarkører, cacao (min yndlings i øvrigt) og en rulle målebåndstape. Sidst har Lisbeth sent tre nøgler Lanett i en flot petroliums blå farve - sikke mange timer jeg kan få til at gå nu!
Jeg er også så heldig at min fødselsdag bliver forlænget - i næste uge kommer der yderligere en pakke fra Merete. Dejligt! Og TUSIND TAK til jer alle!!
I aftes havde jeg inviteret til fest. Det er ved at være nogle år siden jeg sidst har fejret min fødselsdag, men i år skulle det være, og jeg skal love for det skete med manerer! Vi startede med lidt mad, og derefter blev fornuften slået fra! De sidste gik hjem halv seks i morges, så jeg er godt brugt i dag, og hovedet og maven værker, men sådan må det være.. Jeg har hygget mig og grinet mere end jeg har gjort længe. Nu kan jeg klare mig et stykke tid igen!
Jeg fik masser dejlige gaver - hele tre ens cd´er og to ens brødristere - jeg må vist på bytte tur i løbet af ugen...
Jeg fik også en aloevera udrensningskur. Jeg skal vist ha læst lidt på nettet om det, inden jeg beslutter mig for om det er noget for mig. Men måske det er meget sundt? Er der nogen der har erfaring med det?
Der ud over fik jeg et skønt gavekort fra to af mine venner - en bif tur samt middag med dem. Så dejlige nogle drenge de er!

3 kommentarer:

  1. Hej Penille
    Tillykke med dagen. Sikke mange gode gaver du har fået. Glæder mig til det bliver min tur
    Merete

    SvarSlet
  2. Hold da helt op for nogen lækre gaver. Kan godt se du skal have en byttedag, mon du blogger det ?

    Sejt gavekort fra drengene !! Glæder mig til at høre hvilken film I skal se

    Jeg har også skrevet Katie Melua i den udgave på ønskesedlen til jul ;)

    God fornøjelse med det hele.

    Kram fra
    Hanne

    SvarSlet
  3. Hej Merete
    Tak skal du ha - lidt forsinket.
    Jeg kan godt forstå du glæder dig, og det kan du også roligt gøre! - Husk nu en ønskeseddel i god tid!

    Og Hanne
    Ja, jeg har været super heldig!
    Jeg holdt byttedag i går - jeg skal nok blogge det, men ikke før i morgen...
    Jeg håber for dig du får cd´en - den er bare SÅ god!

    KH
    Penille

    SvarSlet