onsdag den 19. november 2008

Bytte dag

Jeg fik jo en del dubletter til min fødselsdag. I mandags var jeg en tur i Frederikshavn for at bytte.

De to af cd´erne blev byttet til én med Josh Groban og èn "Women - The best".

Jeg havde egentlig forestillet mig, at den ene brødrister skulle have været byttet til en el-keddel, men den jeg gerne ville ha var MEGET dyrere end risteren, så jeg valgte at få pengene tilbage, og gik istedet ind til boghandleren og købte "Hønsefødder & Gulerødder". Der er godt nok mange søde modeller deri!

Min moster og Onkel havde overført penge til min konto, så mandag aften var jeg på nettet og bestille lidt af det der stod på min ønskeseddel. Det blev til tre bøger, 4 sæt Knit pick needle tips og to clover hæklenåle. Mere herom når det lander på matriklen - forhåbentligt sidst på ugen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar