tirsdag den 26. august 2008

Feber sysler

Jeg har ligget ned og hæklet de sidste par dage. Det er blevet til to færdige ting. En lille baby trøje i rib hækling (der kommer billede af den når jeg har fået sat bånd og knapper i den) - endnu en ting min mor skal bruge til barselsgave, men først til oktober, så der er masser af tid!
Dernæst er dette sjal blevet begået.. Min veninde har for længe siden ønsket sig noget af det garn, og nu er det altså blevet forvandlet...

Fakta om "Eva´s":
Garn: Kauni effektgarn farve EU + nogle uld rester der passede i farverne...
Forbrug: 140 gram Kauni, + lidt rester til den sidste række og kanten - vel omkring 155 gram i alt...
Opskrift: "Eva´s shawl", set på Ravelry og hentet lige her.
Ændringer: Det ved jeg faktisk ikke. Jeg er ikke så stiv udi kunsten at oversætte engelske hækleopskrifter, så jeg aner ikke om jeg har brugt de rigtige masker.. Jeg har hæklet i stm og det er blevet ganske fint!
Hot or not? Hot ved jeg ikke, men jeg synes det er blevet flot. Jeg kunne på forhånd ikke selv lide garnet, men det til trods, synes jeg faktisk det er blevet vældigt flot! Nu håber jeg så at modtageren bliver glad for det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar