tirsdag den 19. august 2008

En Mini barselsgave...

Så blev det til en "Mini" fra Design-Club. Min mor skal bruge den til en barselsgave... Den er blevet rigtig sød, og den har været både nem og hurtig at strikke. Det har vel taget et par dage (Læs: Aftner). Jeg synes dog den ser noget lille ud, men lad os nu se når den kommer ud af vaskemaskinen - jeg har ladet mig fortælle at Arwette garnet gir sig lidt efter vask... Ellers må jeg jo lave en mere - det tager jo ingen tid!

Fakta om Mini:
Garn: Arwette strømpegarn, farve 187 - den er vel rosa...
Forbrug: Hele 60 gram, og så blev den endda først vejet efter der er sat knapper i...
Opskrift: "Mini" fra Design-Club
Størrelse: 0-6 mdr. Men jeg synes den ser noget mindre ud!
Hot or not? Jeg synes jeg gentager mig selv meget her, men den er SÅ sød! Og nem! Og enkel! Og der skal laves flere! Den kan jo varieres i det uendelige...

1 kommentar:

  1. Hej Penille
    Hvor er den skøn og sikke en skøn farve til en lille princesse.
    Merete

    SvarSlet