søndag den 10. august 2008

Intet mindre end fantastisk!

Det var intet mindre end en fantastisk aften på Knivholt. Vi var i godt selskab alle sammen - Hr. Lilholt og band gav den for fuld skrue. Sikken en aften!

Det er nu 4. gang jeg oplever dem live, og hver gang forundres og glædes jeg over den scene disciplin de har. Alle ved hvor de hver især er, og alle ved hvad de skal. Det hele klapper bare. Der ud over udstråler de alle en glæde ved at synge og spille for alle os danskere, der blot gør glæden ved at opleve dem endnu større. Tænk at Lars Lilholt efter SÅ mange år, stadig kan få så mange mennesker til at gribe hinanden i armene og gynge fra side til side... Det er da imponerende!

Billederne får lov at tale for sig selv - de kræver vist ikke andet... Og ja, jeg beklager, men jeg KUNNE ikke begrænse mig - eller det vil sige, jeg har begrænset mig MEGET - der blev taget 170 billeder i går aftes...














(Klik på billederne for at gøre dem store..)
Det bedste er; På lørdag får jeg lov at opleve dem igen i Skovdalen i Aalborg - behøver jeg sige jeg glæder mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar