tirsdag den 18. marts 2014

Hæklet iPad sleeve

 Endnu en julegave anno 2013 er færdig. Denne gang blev det et hæklet iPad sleeve til min moster.

Super nemt og hurtigt. Hvis altså lige man ser bort fra monteringen. Der var ÈN ende der skulle hæftes og knappen skulle sys i - det er så taget mig 1½ måned at tage mig sammen til det... Hmm...

Forsiden

Bagsiden
Fakta om iPad sleeve:
Garn: Peruvian highland wool i 6 forskellige farver
Forbrug: Øhh... Jeg ved jeg har vejet den, men det er længe siden, så kan ikke huske hvor meget garn der er brugt. Men der er garn til endnu en, dog ikke helt magen til (nogle af farverne er der meget lidt tilbage af)
Opskrift: iPad sleeve fra Yarnfreak
Nål: Det var vist nok # 4,5
Ændringer: Jeg har valgt at lave en klap som lukkes med en enkelt knap. Det er der ikke i følge opskriften.
Teknik: Hæklet i jacquard, altså ingen tråde på bagsiden
Hit eller skidt? Jeg er rigtigt godt tilfreds, og den har været sjov at lave! Har fået masser af ideer til andre grafiske mønstre... Og moster blev glad!

Forbrug i alt i 2014: 891 gram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar