lørdag den 22. marts 2014

Bilerne der blev væk

Helt tilbage i september eller oktober måned, spurgte Sigga mig, om ikke jeg ville hækle biler til hendes barnebarns myggenet. Selvfølgelig ville jeg det!

Men det holdt hårdt! Først glemte jeg det i mange mange måneder, og da jeg så endelig kom i gang, kørte jeg helt sur i det - at lave hjulene og sætte dem på, tager længere tid end hele resten af bilen...

I sidste uge blev de så færdige, og jeg tog dem med i strikke-klub i mandags for at aflevere dem til Sigga. Men sådan blev det ikke... Den korte historie: Blæsevejr, cykel på støttefod uden for Spar, væltet cykel, pose med indhold blæser væk, pose findes og indholdet granskes, lille cellofanpose med 9 biler er VÆK og IKKE fundet igen...

Spørg lige om jeg var sur!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar