fredag den 21. marts 2014

Frida flodhest er Frodes lillesøster

Måske husker I Frode? Han kom til verden helt tilbage i august måned. Kort efter begyndt jeg på lillesøsteren Frida, men så kom jeg ikke rigtigt længere - der kom andre og mere spændende ideer og projekter til... Sådan kan det jo gå ;-)

Min mor har hæklet et tæppe til min kusine Stine, der lige før jul, flyttede sammen med sin kæreste. Det er i en masse lilla farver, her i blandt de tre jeg har brugt til Frida, så derfor skal hun have hende...

Og dermed blev endnu en julegave ged barberet :-D





Fakta om Frida:
Garn: Cotton nr. 8 fra Hjertegarn
Forbrug: Ca. 160 gram
Opskrift: Happypotamus The Happy Hippo af Heidi Bears
Nål: Clover waves # 2,5
Størrelse: Hun måler 17-18 cm i højden over numsen og er ca. 41 cm lang
Hit eller skidt? Altså nu elsker jeg jo Heidi Bears´ dyr og opskrifter, så Frida er helt sikkert et hit!!!

Forbrug i alt i 2014: 1051 gram

Nå ja, og så er der komme ikke mindre end 3 nye dyr fra Heidis hænder gennem de sidste par måneder, så jeg MÅ igang igen!! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar