tirsdag den 28. januar 2014

Man skal ikke gå ned på udstyr!

Min veninde og jeg har været i gang med at lave etui til mine KnitPro pinde. Var så træt af det gamle plastic etui! Dette kan jeg have med mig når jeg skal ud, og der er masser af plads til virere, pinde, stoppere, nåle, maskeholdere osv osv...

Lørdag blev der skåret ud og i går mandag blev det hele syet sammen

Forsiden

Bagsiden med elastik til at holde sammen på det


Alle tre fløje foldet ud
Tina har lavet nogle stykker før, så hun var en god hjælp! Og så viste det sig at vi var et godt makkerpar da der skulle måles og skæres ud - det gjorde arbejdet meget lettere at vi var to om at styre den store linial...

Mønsteret har jeg købt hos Lene med bloggen Filihunkat - hvis ikke allerede du kender den, skulle du tage og kigge forbi - hun laver virkelig mange fine ting, og hendes fantastiske sy mønstre til diverse etuier koster sølle 25,- De er rigtigt godt skrevet og vist med billeder så der er ikke noget at være i tvivl om!


1 kommentar:

  1. Sådan et etui er jeg også ved at få syet. Jeg har brugt en gammelt dynebetræk. Jeg glæder mig til at få det færdigt. Dit er bare så flot

    SvarSlet