mandag den 6. januar 2014

3 veste blev det til.

Tilbage i oktober fik jeg bestilling på 3 veste. De har voldt en del problemer. Dels fordi jeg selv skulle regne opskriften ud i 3 forskellige størrelser, og dels fordi de mål jeg fik, slet ikke passede!

Men færdige blev de, og inden jul!


Fakta om vestene:
Garn: Smart fra Sandnes i farverne Rosa, Sort, Råhvid og pink.
Forbrug: Henholdsvis 145 gram, 253 gram og 400 gram.
Størrelse: 2 år, 8-10 år og M
Opskrift: Ingen
Pinde: Addi turbo # 3 og 3,5
Bemærkninger: Vesten i str. M er mega lang. Hele 54 cm fra ærmegab og ned. Det er ca. 14-16 cm længere end jeg normalt laver disse veste i den størrelse. Damen der har bestilt dem har selv målt, og jeg havde givet en pris inden jeg vidste den skulle være så lang... ØV! Så til en anden gang, skal jeg så huske mig selv på, at jeg skal have målene inden jeg regner en pris ud, for jeg har stort set ikke fået noget for at strikke den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar