lørdag den 31. august 2013

Stress?

Nej ikke endnu... Men jeg har travlt - som i RIGTIGT RIGTIGT travlt!!!

Jeg skal nå at lave 17 (SYTTEN!!) projekter inden jul... Og nej jeg beklager mig ikke for jeg synes jo det er sjovt! Og jeg har selv valgt det...

Først skal jeg være færdig med en cardigan til Lisas to piger (der i øvrigt er startet i skole - som tiden dog går!) - den ene er færdig og mangler bare en hæklet blomst på det ene forstykke samt sammensyning af ærmerne. Den anden er godt på vej og det skulle den også gerne være, har deadline om godt en uge...

Sidst i september fylder min dejlige ven Juha 50 - vi var til hans fødselsdag sidste lørdag, et brag af en fest som varede fra kl. 13-04. Juha er finne og vild med Mummi troldene, så han skal selvfølgelig have en hæklet en af slagsen :-)

I november bliver mine forældres nabo, Ida, oldemor for 3. gang. Da jeg startede med at strikke tilbage i 2007, var noget af det første jeg strikkede, det royale svøb til hendes 1. oldebarn. Siden har jeg strikket et til, til en anden ældre dame i byen, og nu skal jeg altså i gang med mit 3. af slagsen...

Og så er det jo snart jul og tid til julegaver... Jeg har fået en bestilling på den skønne giraf fra Heidi Bears...
Resten er julegaver jeg selv skal give:
  • 6 African flower dyr fra Heidi Bears til børnene i omgangskredsen/familien (satser på der kommer et enkelt eller to nye dyr inden jul, så jeg ikke skal lave for mange af de samme - pt. har jeg opskriften på 4 forskellige dyr).
  • 3 Vin høner i forskellige farver (jeg fortæller ikke til hvem, for måske læser de med her ;-))
  • En hæklet Minion figur.
  • Hæklet legemad til min veninde Gitte som er dagplejemor.
  • En (eller et?) hæklet Ipad sleeve til min moster.
  • Hæklede cup cakes til en anden hemmelig person ;-)
Det var det... Det er egentlig rart at få det listet op, så tror jeg nemlig det er lidt nemmere at overskue og jeg mister ikke så nemt fokus...
Om jeg kan nå det hele ved jeg ikke, men jeg har lysten til at gøre forsøget, og jeg ved jo af erfaring at mine hjemmelavede gaver gør lykke :-D

Ha´ en dejlig weekend derude! Hvad skal du lave? Jeg skal strikke ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar