fredag den 16. august 2013

Fordele og ulemper:

Jeg har været ved diætist i dag. Jeg har nu tabt mig 17,3 kg. Fordelene? Uha der er mange!

Fordele:

  • Min mave er ikke så tung længere, så det gør ikke ondt i ryggen når jeg går...
  • Jeg føler mig ikke længere så besværet når jeg går og cykler...
  • Der er mere plads i badekarret og bruseren...
  • Jeg kan spænde mine sko uden at blive forpustet...
  • Jeg sover bedre om natten...
  • Jeg kan gå på toilettet hos mine forældre - det har jeg ikke kunnet i et par år fordi der har været for lidt plads omkring toilettet...
  • Maden fylder ikke så meget i min hverdag længere. Jeg har fået et mere naturligt forhold til det...
  • Jeg begynder selv at kunne SE at jeg har tabt mig...
  • ANDRE kan SE at jeg har tabt mig...
  • Mit tøj sidder pænere og løsere - snart kan jeg passe noget af alt det der hænger i skabet...
  • Jeg kan snart ikke holde mine leggins oppe længere, så skal ud og have nye ;-)
  • Jeg kan rykke sædet frem i bilen uden at skulle have det ene ben uden for døren...
  • ...

Ulemper:

  • Ehm...
  • Ehh...
  • Tjaaa...
  • Jo for resten - jeg kan snart ikke holde mine leggins oppe længere, så skal ud og have nye!?!?
JAAAH DET ER DEJLIGT!!!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det flotte vægttab :-)

    Jeg er selv i gang med et tilsvarende og har pt tabt mig 18,4 kg og jeg kan sagtens genkende fordele og ulemper ;-)
    Uhh hvor er det dejligt med alt det nye tøj, men jeg mangler stadig at tabe mig omkring 18 - 20 kg så køber kun lidt ad gangen og nøjj hvor er mit skab tomt lige nu :-))

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare FLOT!!!!

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha´ - det er dejligt at få ros :-D
    Tillykke til dig også Jane, det er bare SÅ flot!
    Jeg skal tabe mig 50-60 kg mere, så der er laaaang vej endnu, men for første gang TROR jeg på det... Har sat 1½ år af til projektet :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de pæne ord på min blog - de varmer :-)

    SvarSlet