onsdag den 1. oktober 2008

Hvad symaskinen kan...

Der har været lidt begyndervanskeligheder. Den første taske er lavet frit efter fantasien, og helt ærligt? Jeg dur altså ikke til at sy uden et mønster jeg kan klippe efter! Ikke endnu i hvert fald... Men ok, det er en taske og den kan bruges, når først den lige får en knap eller noget til at holde på "låget".

De tre andre er der egentlig ikke så meget at sige om. Hver gang finder jeg ud af, hvad jeg kan eller skal gøre anderledes, hvordan jeg gør tingene nemmere for mig selv, og hvad der ser pænest ud - det er vel også sådan det skal være?

I mandags var jeg i A-Z, og der købte jeg nogle billige viskestykker. 2 stk i en pakke med samme farver, men to forskellige mønstre. Jeg tænkte at de kunne være gode at bruge til tasker. Der røg en god stak med hjem. Heldigvis har jeg vasket dem først, og jøsses! De er blevet fuldstændigt vind og skæve! Godt de blev vasket inden syning, ellers var taskerne nok kommet til at se noget spøjse ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar