onsdag den 1. oktober 2008

Måske er der lys?

Min far var til møde med min sagsbehnadler i går. Måske er der endelig udsigt til ro i min tilværelse.
Far fik besked om, at jeg kan få lov at fortsætte min arbejdsprøvning i Sycentret, så længe jeg har behov for det!?!? Altså på ubestemt tid.. Jeg tror ikke på det før jeg har fået det på skrift! Men får jeg det på skrift, er det den bedste nyhed jeg har fået i næsten to år!!!

På tirsdag skal jeg med til møde med sagsbehandleren, der i øvrigt påstår at han har holdt sig i baggrunden fordi han ikke var klar over hvor dårligt jeg har det - det forstår jeg så ikke helt, der er vel en grund til jeg har været sygemeldt i næsten 2 år... Men ok, forhåbentligt er jeg klogere efter på tirsdag...

I mandags var jeg også hos lægen, han har lavet en henvisning til distriktspsykiatrien. På den ene side er jeg glad for det, og på den anden synes jeg det er voldsomt. Måske burde jeg have været den vej for længe siden?

Det blev et lidt "Kære Dagbog" agtigt indlæg, men....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar