onsdag den 1. oktober 2008

2 timer og en hals...

2 timer har det taget, og nu har jeg en "hals" til min frakke. Den ser lidt spøjs ud, og jeg kan helt ærligt ikke helt finde ud af hvordan den skal sidde. Den brede del er det øverste. Der er vist noget med den skal bukkes eller noget.
Jeg finder nok ud af det når frakken bliver hevet frem fra skabet, og jeg begynder at fryse om halsen...

Fakta om "Halsen":
Garn: 1 tråd Alfa og 1 tråd Kitten mohair. Begge fra Sandness.
Forbrug: 90 gram Alfa og 30 gram Kitten.
Størrelse: One Size
Pinde: 60 cm rundpind nummer 8 og 10
Opskrift: Fra en enkeltsidet tilbehørsting fra Sandness
Hit eller Shit? Jeg tror da den bliver et hit - når først jeg finder ud af hvordan den skal sidde... Varme skal den i hvert fald nok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar