tirsdag den 15. juli 2008

Voksne bøller

Det er efterhånden længe siden de to hvide bøllehatte blev færdige, men den stribede med skyggen har ligget og ventet på mig. Gitte skal have den ene af de hvide og Kenneth den med skyggen. Da jeg havde lavet dem til deres tre piger ville de også selv have. Nu får de...

Fakta om "Den stribede med skyggen"
Garn: Opal strømpegarn - måske ikke det mest egnede på denne tid, men Kenneth ville have farver og striber og jeg er jo som bekendt doven, så jeg gad ikke sidde og hæfte...
Forbrug: 75 gram
Opskrift: Fra garnstudio.
Hot or not? Tjae, det må Kenneth afgøre...

Fakta om "Den hvide med hulmønster"
Garn: Lyric bomuldsgarn
Forbrug: 55 gram
Opskrift: Fra garnstudio
Hot or not? Den er sød. Ærgerligt at jeg ikke har hatte hovede!

Fakta om "Den tykke med striben"
Garn: Rester af Paris fra garnstudio.
Forburg: 90 gram
Opskrift: Take a guess ;-)
Hot or not? Den er da også meget sød, men virker meget tyk til at være en sommer hat...

Noro tørklædet er også helt færdigt, men jeg har glemt det hos mine forældre, så billeder og fakta kommer en anden dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar