torsdag den 13. september 2012

Hængeparti færdigt

Siden sidst på vinteren har jeg været igang med denne sweater. En bestillingsopgave som jeg havde regnet med ville tage et par uger. Men nej!
Garnet har været rigtigt træls at strikke i, derfor har den hængt mig langt ud af halsen og jeg har benyttet mig af overspringshandlinger...
For et par dage siden fik jeg endelig taget mig sammen og tvang mig selv til at strikke den færdig og nu ligger den endelig på et håndklæde og tørrer :o)

Fakta:
Garn: Læsø Hedegarn
Forbrug: 497 gram
Opskrift: Ingen
Størrelse: Ca. L/XL
Pinde: 3½ og 4
Hot or not? Det vil vise sig efter vask. Men synes den er blevet rigtigt flot! Selvom garnet har været træls at strikke i, har det lige det udtryk jeg så godt kan lide...

2 kommentarer:

  1. Jeg har jo en hestepige - så det er da lige noget for hende. Den er super sød med hestene på "overdelen". Jeg skal have strikket en varm sweater til hende til efteråret.

    Er det eget mønster?

    - Og gid jeg da havde fået has på nogle hængepartier..... Har møj strik der ligger og venter.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte

    Jamen så er det da lige noget for hende! Selve trøjen er eget mønster men diagrammet på hestene har jeg fra en anden opskrift.
    Send mig en mail på hjortnas@tiscali.dk så skal jeg sende dig diagrammet (og nej, der er ikke copyright på)...

    Jeg har nu også meget der ligger og venter på jeg får flere hænder, men ingen bestillingsopgaver...

    SvarSlet