fredag den 22. maj 2009

Brombær, bølle, ild og alle de andre...

Bare fordi der har været stille her på bloggen i en måned, er det bestemt ikke fordi jeg har været inaktiv! Tvært imod!
De to Mini Amelia og to bøllehatte til Lisa er forlængst færdige og afleveret, jeg glemte bare at tage billeder.
Der ud over er det blevet til en del bøllehatte. Nogen på bestilling og andre bare fordi.
Brandmanden Kenneth har også fået en ild hue og hans datter en brombær hue...
Det sidste projekt er en lille alpaka undertrøje jeg har strikket for Inga til udstilling i butikken.



3 kommentarer:

  1. Hep. De er da Super flotte! Der kommer nok en bestilling når det igen er huetid.

    Tak for din opfølgende kommentar, da jeg kom halsende forbi. ;)

    SvarSlet
  2. Hej Kristian
    Tak skal du ha´! Det er altid rigtigt dejligt med bestillinger, men hende fruen kan da selv, kan hun ikke?

    Halsende? Du var da super frisk, og sikke et tempo :-O

    Det var hyggeligt lige at hilse på dig, det er jo ikke tit jeg har den ære ;o)
    KH

    SvarSlet
  3. Hej Pernille
    Det blev nogle flotter flammer! (super hot...)
    Christine

    SvarSlet